ماجرای افزایش حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران چه بود؟ | معاون وزیر کار مُنکر شد اخبار فروش حواله خوردو جانبازان تکذیب شد قیمت توافقی با دلار ترجیحی | کالا‌ها با دلار چند تومانی وارد می‌شوند؟ یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ویدئو | گلایه‌های مردم از بازار نابسامان مرغ در مشهد | مرغ با نرخ مصوب موجود نیست

  • کد خبر: ۱۶۴۵۰۲
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
ویدئو | گلایه‌های مردم از بازار نابسامان مرغ در مشهد | مرغ با نرخ مصوب موجود نیست
مردم از نبود مرغ در بازار مشهد با نرخ مصوب گله دارند و عرضه مرغ به صورت قطعه بندی را در بازار مقرون به صرفه نمیدانند.

به گزارش شهرآرانیوز، در بازدید از بازار مرغ استقلال، مردم به نبود مرغ با نرخ ۷۳ هزار تومان گلایه داشتند و به گفته آن‌ها بیشتر فروشگاه ها مرغ با نرخ ۷۳ هزار تومان هم ندارند و اگر هم باشد یا مرغ قطعه بندی شده است و یا به بهانه گرید آ با نرخ ۷۹ هزار تومان به فروش می‌رسد که آن هم خیلی زود و با سهمیه دو مرغ برای هر نفر تمام می شود.

یکی از شهروندان حاضر در بازار می‌گوید، مرغ کیلویی ۷۳هزار تومان را به سختی پیدا کردیم که آن هم تاریخ مخدوش دارد و معلوم نیست چه زمانی تولید شده است.

بیشتر شهروندان نیز از نبود مرغ تازه در بازار گلایه دارند و اذعان دارند قیمت بالای مرغ قطعه بندی شده برایشان مقرون به صرفه نیست.

عرضه کنندگان مرغ در بازار هم به این موضوع اشاره دارند و می گویند که زمینه عرضه و فروش مرغ تازه با نرخ مصوب کم شده است و مردم نیز تمایلی به خرید مرغ قطعه بندی شده، مرغ با گرید آ با نرخ ۷۹ هزار تومان و یا مرغ بدون آنتی بیوتیک با نرخ کیلیویی ۹۵ هزار تومان ندارند.

در بازدید میدانی نیز بیشتر فروشگاه‌های پروتئنی در میدان استقلال مشهد، مرغ با نرخ مصوب ۷۳هزار تومان هم نداشتند و دلیل آن کاهش عرضه از سوی مرغداری ها و کشتارگاه‌ها می‌دانند.

مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد در این باره به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: در حال حاضر بحث جوجه ریزی مطرح است که مرغداران باید جوجه ریزی را افزایش دهند. با توجه به اینکه شهر مشهد مصرف کننده مرغ است و تولید کننده ای آنچنان ندارد. پس مسلما جوجه ریزی باید به حد نرمال برسد تا بتواند مشهد و شهرهای دیگر را جواب دهد.

علی اکبر نصری تصریح کرد: وضعیت فعلی مرغ گوشتی تنها در شهر مشهد نیست و حتی این وضعیت تامین مرغ در مشهد نسبت به شهرهای دیگر بهتر است. هر کشتاری که شبانه روز در کشتارگاه ها انجام می شود توسط قرارگاه شهید امانی تحویل اتاق اصناف می شود که در واحدهای صنفی شهر توزیع می شود. اما اینکه به چه میزان به واحد های صنفی توزیع می شود باید اتاق اصناف پاسخگو باشد.

وی افزود: بر اساس توافقی که صورت گرفت، مقرر شد توزیع از طریق اتحادیه ها انجام شود که البته در حال حاضر اگر جوجه ریزی افزایش پیدا کند مشکل تامین مرغ هم حل می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->